Vistas de página en total

domingo, 8 de enero de 2012

Despedida d'Ushuaia. Tot lo bo s'acaba

Bones tardes amics meus tots!! Soc un afortunat! no fa falta que et toqui la loteria, un sorteig, un cotxe, o qualsevol cosa que relacioneu... Us dire perque soc un afortunat, pels amics que tinc! En menys de dos mesos he tingut dos festes de despedida molt emotives, d'aquelles que tothom desitja tenir alguna vegada. No accepto la tipica broma de que celebraven que marxarves! jajajaja... Nomes us fare un petit homenatge als que fa dies que no veig i als que tardare mes a veure.
Tal com vaig prometre que tornaria a la Seu prometo que tornare a Ushuaia.

                                   Despedida al st Quiri

                            Despedida al Cañadon de la Oveja



                               I  com sempre la fartanada posterior!


Ja estic a Calafate, on l'aventura es nova, res a veure amb el primer mes. Ara si que em dedicare a veure mes coses i desgraciadament a coneixer menys gent.
Millons de gracies a tots pels anims i fer que no em senti sol en cap moment.
Moltes gracies amics meus.....TOTS!

1 comentario:

  1. Deu ni do que ràpid passa el temps Fran, que no sigui dit que l'aventura segueix endavant :)

    ResponderEliminar