Vistas de página en total

martes, 22 de mayo de 2012

Recuperacio animica! St Quiri 2012.

Amistats! Despres d'una setmana de la tranvulcania, s´havien d'aixecar els anims. Ho he fet de dos maneres: la fisica corren l'Escanyabocs i la psicologica, me tornat a inscriure a la Transvulcania del 2013.

A diferencia del any passat, nomes vaig correr el dissabte, no estava preparat per fer la pedalada i acabar l'Escanyabocs de ferro. Aixi que amb un Triraid tranquilet, estava centrat en la Vertical St Quiri. L'objectiu principal sempre ha sigut millorar el temps del any anterior, pero aquet any volia baixar de l'hora.

Haviam, es una cursa vertical, massa curta pel meu gust pero tot es pujada, per tant es contraresta. Estic millor que l'any passat i apart l'he fet ja tres vegades. Conec el recorregut d'altres sortides que he fet. Per tant on tens el problema? Enlloc. Doncs pistoletaso i cap amun!
La primera pujada hi ha massa gent! no hi ha ritme i tot es basa en canvis de ritme fora del sender per adelantar al de davant, alhora poden ser jo un tap. Cap a la meitat, amb la cursa ja estirada, puc agafar un ritme i amb el rellotge al meu favor.

Seguixo cap amun tan fort com puc, i al anar adelantant a la gent et vas creixent. Ja veig l'ermita, queda poc, ultim gran esforç i campana!
Agafo aire, uff, quins esbufecs! saludo la gent! vaig baixan, hosti el crono! 1h 0' 05''! no pot ser! quanta estona porto aqui? no pot ser! he tingut que baixar de l'hora! total tocara esperar l'oficial!
A la nit toca orientacio nocturna passada per aigua, m'apunto amb el Fran i el Manel, per fer-la menos dolorosa, on es converteix en un fart de riure. Aixi fican punt i final al Escanyabocs del 2012.

Ahir a la nit miran el Facebook, veig una noticia de l'Organitzacio de la Transvulcania. A las 12 de la noche abrimos inscripciones. Com?? Son les 12:05! rapid a fer l'inscripcio! tinc una oportunitat de venjança! inscripcio feta! hosti, increible, despres de lo que ha passat a Cavalls del vent, pensava que passaria lo mateix a la Transvulcania. O sigui que seria per sorteig. De cop torno a veure tot el projecte factible. Tinc moltes ganes ja que arribi el dia 2 per anar a Coll de Nargo i afrontar aquets 99km!

PD: 59' 26". O yeah!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario