Vistas de página en total

martes, 26 de junio de 2012

Vertical de l'Arp i.... La gran sorpresa!

Bones tardes amic meus tots!
Us parlare ja de la tercera prova del circuit Fer, la vertical de l'Arp. Es un km vertical que es va fer dissabte passat a Sorribes. A les 8 sortiem de la Seu, el Toni i Josep Molina, el Jordi i el Toni,  i a d'alt del poble la resta del Atletic Sta Fe, vamos tots els classics del Circuit fer.


Ja despres de comentar la jugada, els tipics topics, tret de sortida i cap amunt! Bueno cap aball! perque el primer km es per asfalt i de baixada. L'amic Lorenzo pica de debo, i les sensacions... nose, tampoc eren dolentes del tot, pero no estava anan rapid, sabia que tenia gent per davan que haurien d'estar al darrera pero no, i cada cop em passava mes gent.



Ja arribat a meta, despres de 1h 18' d'esforç, els pensaments son algo contradictius, no estic satisfet per la cursa feta, molt millorable, pero content pel recorregut, la gent, el dia en general, nuse... content.




Vaaaa! que tothom sap perque estic tan content!! El dimecres 20 de Juny a les 07:00 del mati, va neixer l'ANNA!. La meva desitjada i esperada neboda, filla de la LLuisa i en Javier.



La Lluisa va afrontar una de les curses mes importants a la seva vida, i la va guanyar! i de quina manera... la va controlar en tot moment, sabia el que havia de fer, estava preparada i entrenada! no va necessitar ajuda de ningu i de res. O va fer perfecte! Les dos amb una salut de ferro ja van deixar l'hospital l'endema mateix.



Ara mateix tanco els ulls i em veig creuan la meta de Chamonix. Veig als meus pares, a les meves germanes i la petita ANNA.

Benvinguda petitona!!!

1 comentario: