Vistas de página en total

viernes, 2 de diciembre de 2011

Projecte.

Hola AMICS MEUS TOTS! Us fare cinc centims en que es basara aquet bloc, almenys aquets dos primers mesos, despres li farem un gir.
Primerament el canvi del titol: l'idea principal va ser anomenar-lo "A Potagonia" ja que el desitg que tenia era patejarme la patogonia com un rotllo camino de Santiago. Impossible de fer. No vull morir.
Llavors plantejant-me l'any que ve, en que hi han grans projectes de curses per montanya i algunes puntuables per la UTMB, (Ultra trail Mont Blanc), vaig voler relacionar els dos objectius.
D'aqui surt de PATAGONIA AL MONTBLANC! Vamos que no o pilleu... doncs com el Barça estic d'estage, pretemporada o com volgueu dir per la Patagonia, estare dos mesos per Argentina i Xile corrent per les seves magnifiques montanyes pero sempre dormin en llocs segurs! (es per tranquilitzar a la meva mare).
Com us deia, aquets dos mesos el bloc es basara en les meves vivencies per al Sud del mon, aixi em podeu seguir una mica, despres ja veurem que cau.
A que es genial!
F14

1 comentario:

  1. Bones Frank, m'agrada la teva idea, ets un crack, et seguire dia darrere dia a veure quina en fas o deixes de fer nen. Et desitjo lo millor en el teu stage per la Patagonia i poder realitzar després el salt al Montblanc :P Una abraçada. Toni

    ResponderEliminar