Vistas de página en total

viernes, 5 de octubre de 2012

Amics nous tots: Toni Molina

La meva mare sempre ha dit: dime con quien andas y te dire quien eres. Haviam analitzem aquesta frase seriament. "Con quien andas", la meva mare ja sabia que jo de petit em dedicaria a caminar per aquest mon.

I con quien ando? doncs la persona amb qui mes km he compartit duran dos anys es...Toni Molina! Au ja podeu dir qui soc.


Tot comença a Noves de Segre, a la arxifamosa vertical quiri, i Gerard (que sera el proxim en passar per aqui) hem presenta a Mini-Molina. I em proposa fer la Cavalls del Vent algun cap de setmana d'aquets. Doncs dit i fet al cap d'un mes estavem fen la Cavalls del Vent, i al cap d'un altre mes la Carros de Foc i al cap d'un mes la Circular d'Oliana....


Com veieu a les fotos es un tio brillan! la seva evolucio com a corredor de llarga distancia es infinita, reventan cronos a curses com la Transvulcania o la Celestrail d'Andorra. Es que durant aquets dos anys ha sigut un no parar. El seu hobbie es saber fins a on porten els camins de la comarca. I la seva debilitat una Voll Damm ben freda.

Aixi es el gran Toni Molina, el primer company que us presento que si tot va be, m'acompanyara l'any que ve a Chamonix.

1 comentario:

  1. Amb amics així, no pots anar bé de cap manera...
    ... ja te raó la teva mare...

    ResponderEliminar