Vistas de página en total

lunes, 22 de octubre de 2012

Ultra Trail Serra Montsant. Paso curs, pero a la recuperacio.

Bones tardessss amics meus tots!
Suposo que tots heu sigut bons estudiants i mai us heu deixat una assignatura pel setembre, en el meu cas alguna assignatura m'havia deixat. Algo semblan ha passat amb el tema ultres. La UTSM no tenia intencio de correr al principi d'any, contan que acabaria la Transvulcania i que si entres a Cavalls, tenia punts per la UTMB de sobres. Pero com que no va ser aixi, i hem feien falta 2 pts per poder fer la pre-inscripcio de Montblanc, doncs a cap a Cornudella a fer la recuperacio!

Divendres arribo a Cornudella, plou algo, cosa que no em sorpren, ja que la previsio per tot el finde es de pluja i vent. Hem trobo al Albert que m'explica una mica els canvis de la cursa per prevencio. Retirem el dorsal i cap a dormir. Millor dit, a passar la nit perque encara els nervis em poden.

              Si no acabo, m'haure de buscar una altra cursa per poder-me afeitar

Dissabte al mati, nomes aparcar hem trobo al Jose amb la familia, queda una hora i anem al bar on hi ha l'Albert. Encara no plou i diuen que fins al migdia no obriran l'aixeta. Sensacions molt bones, perque se que encara que fagi temporal vaig molt ben equipat, com diu l'amic Molina: al mal temps, bona roba! A mes som els tres que ens vem ajuntar a la ultra de Nargo. Doncs perfecte!

            ja a la sortida, ben abrigats per lo que vindra mes endavan

Tret de sortida i amun! l'Albert i el Jose a lo seu, comencen a remontar posicions. Els primers km son molt rapids, ja que han tret la primera pujada. De cop ve un corredor i em demana si soc el noi del Atletic Santa Fe que cor ultres, sense haver-lo vist mai ja se qui es, es l'Angel Tora, l'altre membre del Atletic Santa Fe que cor ultres! Pasem uns km junts, i lo tipic, treguem a reluir curriculums. Deu meu! Hem sento com un jugador de regional parlan amb Leo Messi! L'Angel ja ha corregut la UTMB, la CCC i moltes altres. La bona noticia es que te intencio de tornar a la UTMB. Hi hauran dos Atletics a la UTMB!!

L'Angel tira cap endavan, jo no tiro tant, pero estic conten com estan anan les coses. Al km 30 i arribo amb 4 hores! Massa canya per mi, pero el lloc es increible. El congost de Margalef es realment espectacular.


Cap a les 8 hores de cursa em planto a Cabaces, arribo amb el Ramon de Tarrega i el Xavier d'Artesa, quins dos grans corredors i companys, al Ramon el conec de la Circular d'Oliana d'aquest any. Mengem be, pero ells es queden alla, una llastima perque hem trobava be amb ells. Un saludo desde d'aqui i espero trobarme'ls a la proxima!



Surto de Cabaces sol, ploven molt, pero amb la moral molt alta i amb cames per afrontar els proxims 35-40km que queden. Al cap de dos hores m'arriba la nit, aixo juntament amb la fatiga i estar molt atent a les marques fa que vagi molt lent. Al arribar al control de Vilella Baixa arriben darrera meu un grup de 5 nois, 4 de Tarragona i un d'Andorra, m'ajunto amb ells i la cosa es fa mes distreta. A mes pel seu ritme vaig mes comodo. La pluja apreta i el fred es nota. Els ultims dos controls fins a Cornudella es fan eterns, pero com que tot te un final, passades les 3 del mati arribo a Cornudella.

Han sigut 91km i 3600 metres positius, en 18h 9min. He aprovat i recuperat l'assignatura pero, com passava al colegi acabaves pensant que o podies haver fet millor, que al ser una recuperacio encara que treguessis un 8 quedaria en un 5, doncs mes o menys, quan a Cabaces estava sortin amb 9 hores, em veia capaç d'acabar sobre les 15 hores. He perdut 2 hores ben bones per culpa d'un baixon fisic. I aixo s'ha de millorar de cara l'any que ve.
Felicitar al Albert i Jose per l'excelent cursa feta, pero sobretot l'admiracio a dos homes, al Javier Fran, un corredor cec que va acabar la cursa i el seu guia l'Albert Giné. Gent aixi fan que mai es perdi la motivacio i les ganes de seguir endavan.
Primer pas per poder correr la UTMB 13 fet. Ja he reunit els 7 punts que demanen, i 1 puntet de mes per assegurar. Pas a paset anem complin objectius, nomes queda dir a tots els que em vaig troban en aquet cami que:
Moltes gracies!

No hay comentarios:

Publicar un comentario