Vistas de página en total

jueves, 31 de octubre de 2013

Cavalls del Vent 2013. Ja soc un home.

Bones i retrassades tardes amics meus tots!
Si recordeu l'any passat el que va passar a Cavalls del vent i tota la peripecia que havia tingut abanç amb aquesta ruta, sabreu que mai els vaig completar sense haver patit cap entrevanc. Aquest any va ser diferent.


Al principi direccio al niu del Aguila. Aquest any vem gaudir de molt bon temps per correr.

Amb la ruta mes que memoritzada, amb una temperatura ideal, amb l'ajuda d'uns pals i amb l'equip d'hivern a sobre (massa inclus, pero es lo que demanaba l'organitzacio i es van ficar molt seriosos), vem sortir de Baga per conquerir els 84km de la Cavalls mes els 16 nous de baixar a Bellver.

Amb mes previsio que una altra cosa i anar fent via vaig anar asseguran els 10 controls de tota la cursa.

El ritme ere bo al principi, caminan rapid les primeres pujades i trotan i corren a les baixades. Aquest any sense caure per culpa del fang i sense passar fred.
El primer lloc on faig una valoracio d'estat, sempre es a Serrat de les esposes, si alla arribo be de cames i de cap puc seguir 20km mes, aixi que cap a Bellver a veure aquest nou tram.
Arribo a Bellver, menjo, bec i em rento la cara. Saludo algun amic i tiro cap amunt un altre cop. Fa molt sol i toca menjar pista, es fa etern!

Un cop arribat a Cortals i plena montanya he d'anar cap a Prats d'Aguilo, el tram mes espectacular de tota la cursa. Vaig be i rapid, per lo que son les meves condicions, clar. Mes de mitja cursa, arribo una mica mes rapid de que es pongui el sol, aixi que alla em vesteixo d'hivern, trec el frontal i la radio! Si! molts em matareu per lo que vaig fer, pero ja estava cansat i necessitava distreurem una mica, aixi que vaig ficarme a escoltar el partit del Barça. Vaig calcular que anan be les dos hores de partit em portarien a Estasen en un tres i no res.

Doncs es va acabar el partit i encara no havia entrat a la pista! que llarg i lent vaig fer aquest tram! les cames ja feien figa, la pujada a Gossolans va ser un suplici pero la baixada ja fatal. Per cert el Barça va guanyar 3-0. Un cop a Estasen, menjar i cap al lavabo a cumplir amb la tradicio de cada cursa.

La Baixada a Gresolet encara va ser mes dura i lenta, de nit es fa molt tecnica i anava a pas amb un companys que xino xano i anar xarran vaig arrivar fins al St Marti. Alla vaig fer una gran parada per conciensiar-me de la pujada a St Jordi, sabia que ja era molt dificil baixar de les 24h pero tenia clarissim que aquest any l'acababa. Vaig menjar i beure molt per agafar forces i quan sortia el company hem diu que ho deixaba. Noooo! Haure de pujar St Jordi sol!

Ja matinada del diumenge, el meu cos fen SS, molts direu: aixo es normal en tu, doncs si! ja sigui una Festa major o una cursa llarga que jo acabo fen SS. Vaig cansadissim, saltan pedres per no mullarme els peus, repenjat dels pals apunt de doblar-se, sentan-me a les pedres per descansar algo, aixeco el cap i veig frontals a l'altre costat de montanya a una alçada que fa que hem desanimi encara mes. Pero no vaig sol, tinc una lluna plena a d'alt que hem guia i hem dona força a seguir. Arribo a Sant Jordi, aixo esta fet.

Surto de Sant Jordi amb un grupet, el meu frontal ja no em done res i el Nao ja fa hores que ha deixat de donar-me llum. El seu ritme es bo, pero a la que veig que clareja i no necessito llum, els deixo endarrera en busca de la gloria!


Ultims km abans d'arribar a Baga, estic trotan ja pensan en passsar la meta i que s'acabi ja aquest dia tan llarg, vaig adelantan alguns i ens anem animan. Aixo ja esta. Feina feta!!

Els Xavis, l'Albert Artigues ja fa hores que l'han acabat, el Segu i el Molina pel cami s'han quedat, es que no es pot anar tan rapid! Felicitarlos a tots!

A la proxima entrada us explicare com vaig prepara aquesta cavalls del vent!

Agur!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario