Vistas de página en total

miércoles, 18 de abril de 2012

Tomes falses? fotos falses...

Hola familia! en aquet maravellos viatge he fet un munt de fotos que comportaran en un futur anecdotes i bones estones! Aqui un petit recull! Espero que rigueu una estona!.
Buscan la familia voladora patagonica!

Tambe es celebra el Nadal, pero alla van per feina, pocs adornos i el Pare Noel pasa a tota velocitat saludan.


Chino capo de la mafia: - Oye Frank, vamonos de joda a tomar un Fernet, te voy a llevar a un bar donde hay Arturito!

Entrada al any nou! Res de discoteques, caminata a la platja i dormin la mona! mes dur que una ultra trail!

I la gent em deia: alla es estiu no? i jo responia: si pero em va nevar! Uuuuooo!!!

Fen el dino!! lo curios es tirarse una foto aixi en un museu, mira la foto i riure, aixecar el cap i trobarte la resta de gent del museu partinse de tu.

Pedres flotan???

fred fred.... pero dolç! i no!! no em vaig quedar enganxat!

Santi, que haces?? Jajaja, que grans els meus amics de la Plata.

Artem!, Fran Chalten! Vale ja!! que no puc mes! Com m'agrada aixo...

No coment, juas.

M'aburro!

Vigila!!! Darrera teu!!!

Fent el Pingüi! com criden aquets animalets! aixo si, son fidels.

Bueno, aqui tanco ja la meva aventura patagonica. Nomes que l'hagueu disfrutat una mica ja estic content, pero sincerament si teniu l'opurtunitat d'anari no dubteu.

La proxima entrada ja sera d'alguna aventura a la meva Estimada Catalunya.

COM A PUNT I FINAL DIRE: TOTS, TOTS, AMICS MEUS TOTS!

No hay comentarios:

Publicar un comentario