Vistas de página en total

miércoles, 25 de abril de 2012

Marato de Barcelona.

Barcelona, les 5 del mati, em llevo i em trobo al meu amic Rull bullin arros a la cuina, esta nervios, estem nerviosos, crec que aquesta es la bona, la que baixo de 4 hores. No estic tan be com quan vaig tornar de la Patagonia, pero les sensacions son bonissimes. Aixi que un bon esmorzar i m'en torno al llit. Ja no dormo pero tampoc estic ansios com l'altre. 
Plaça espanya, 8 del mati, apun de la sortida. Ens trobem amb l'Alicia que fara la seva primera i despedeixo al Rull que s'en va al calaix de les 3hores. Com que no porto la cinta del cor, no puc saber si realment estic molt nervios, pero estic tranquil.
Busco la llebre de 3h45', mi fico darrera i toca esperar el tret de sortida!
Pum! comença la festa!!
Km 0. Sortida amb crits i tots animats cap al repte.
Km 5. Uff, quina calor que fara aquet any, estic suan ja! despres es pagara i jo no o sabia
Km 10. Instalat comodament darrera de la llebre i disfrutant
Km 16. Davan de la Sagrada familia, tinc moviments a la panxa i se que he d'anar al WC
km21. Ara es el genoll, portava tota la setmana amb dolor i ara em surt. Va ser el moment mes critic, planejan-me seriament l'abandonament.
km 30. Una altra parada al WC, crec que es la ultima, pero maleixo els espaguetis de les 5.
Km 35. Ultima parada al WC, ara ja mes igual tot, se que no baixo de les 4 hores, pero estic buit i ja no noto res, vull acabar sense haver de caminar.
km 42. Final, a diferencia de les altres maratons, tinc un final bastant trist, no tinc res a celebrar i no he baixat del crono que m'esperava. 
Bueno, aqui no s'acabara fins que no es baixi de les 4 hores!

No hay comentarios:

Publicar un comentario