Vistas de página en total

martes, 24 de enero de 2012

Calafatesaurius!

Hola familia!!! No es que us tingui abandonats, es que us he de donar un temps perque creixeu i no depengueu de mi! vaya xorrada acabo d'escriure... Bromes a part, no he pogut escriure perque m'han emputat els polzes i no puc espaiar quan escric! estic en ratxa...

                              jugan jugan, al final s'em va menjar els polzes!

Noooo, estic molt be! no he escrit perque no disposava d'ordenador, aqui es bastant comu tenir wifi i no disposar d'ordenadors. Us escriure cosetes bastant passades, perque veigueu que no he perdut gaire el temps!
El primer dia a Calafate va ser una sorpresa  algo negativa degut a que es una ciutat molt turistica i em van fer esperar per fer les visites que volia realitzar, basicament el glacial Perito Moreno. Aixi que els 4 dies que tocaven d'espera havien de ser profitosos d'alguna manera.
Em vaig dedicar a llegir i visitar museus on vaig poder informarme dels grans descubridors de la Patagonia, grans noms com Perito Moreno, Fitz Roy o Darwin!
                                           Uauu! cuidao!

                     l'ultim exemplar trobat, un Manuelfragaraptor!


                     i per ultim un joc: Troba les 7 diferencies dels personatges!

No hay comentarios:

Publicar un comentario