Vistas de página en total

viernes, 10 de febrero de 2012

Glacial Perito Moreno.

Diuen que una imatge val mes que mil paraules! Doncs te molta rao la frase! Perque quan em vaig plantar davant d'aquest glacial em vaig quedar mut.
El lloc te un silenci d'aquells que fa venir fred, pero aquet silenci es trenca rapid amb un soroll dur i sec. Semblan a aquells que es senten quan es trenca un tronc o un os. Son les esquerdes d'aquest glacial, pero lo mes increible es quan es trenca i cau al llac un troç.

Aixi que res, cap al barco que em portara a la part esquerra del glacial on farem un petit sender fins arribar a un campament on ens ficarem els grampons. Ja equipats cap a dins del glacial.
Farem 4 horetes de caminata per dins del glacial on veurem petits rierols, llacs i alguna semicova. El dia no acompanya gaire pero el guia em diu que es un dia bo per veure coses, que normalment esta mes tapat. Si he de destacar algo es el intens color blau que es pot veure en els forats que hi ha.

Ja per ultim, vaig poder emplenar la botelleta per poder endurme algo especial d'aquesta massa de gel, millor dit neu compactada.
Frank!

No hay comentarios:

Publicar un comentario