Vistas de página en total

martes, 3 de enero de 2012

Cañadon de la oveja, lago del caminante.

Familia Bon Any nou!! Gent he tingut unes festes molt maques, un nadal en que m'han cuidat molt i les sorpreses que vaig rebre van fer que em sortis alguna gota d'aigua d'aquestes que surten ocasionalment del ull. El cap d'any va ser mes de celebracio por todo lo alto!!! jeje tambe us vaig trobar a faltar...
Amb tot aixo a sobre, lo millor que podia fer era una gran sortida per aquestes maravelloses montanyes, aixi que em vaig deixar guiar per la millor gent d'Ushuia, ja els coneixeu, la famili Mansilla i vem fer una sortida d'unes 12 hores aproximades.
La ruta es el canyadon de la oveja i visitant el llac del caminante. Realment impresionant:

                                         me caminat tota aquesta vall!!!


      el llac del caminante, el color d'aquesta aigua es d'un turquesa mai vist abans

   amb el mes animal de tots! amb un dels numerosos salts d'aigua que hi han

Tot el Canyadon de frente amb una espectacular sortida al ocea. Ja al final de la caminata. Uff! ningu em va dir que seria falcil!!!!

1 comentario: