Vistas de página en total

jueves, 29 de diciembre de 2011

amics nous tots: la Diana i Nacidos para correr.

Bones tardes amics meus tots! Si tirem endarrera, just a la primera entrada del blog, dic que donc per impossible fer una ruta semblan al Camino de Santiago per la Patagonia i personalment afegeixo que no volia morir al intentaro. Doncs resulta que algu mes valent que jo o va veure possible i es va ficar a treballar per aconseguiro. Va dissenyar una ruta de 1200km corren per la patagonia, va contactar amb gent que la pugues ajudar i fer-li els habituallaments. Total, una feinada de por de logistica i d'entrenament personal. Aquesta persona es diu Diana, es una estudian de periodisme i viu aprop de NY. Una apasionada de la montanya i de correr. Pero lo gran d'aquesta noia ve ara. Tenin tot apunt, la setmana abans es lesiona la tibia i no pot correr, gran putada no? tot a la merda no? Doncs la lamentacio no existeix, decideix fer el viatge igual pero amb bus, per coneixer a tota la gent que s'ha prestat a ajudar-la i donar les gracies. Jo vaig flipar un munt! no m'ho podia creure que m'estes explican aixo amb un somriure a la boca i dient-me que o fara igualment l'any que ve. La veritat que el seu positivisme em va sorpendre un munt i personalment li desitjo molta sort en els seus projectes i espero coincidir amb ella en alguna cursa d'aquest petit mon.
Una de les coses que em va aconsellar es un llibre titulat Nacidos para correr, jo no havia sentit mai parlar d'aquest llibre, aixi que me'l vaig comprar i ja le deborat. Explica l'historia dels Tarahuma, una tribu indigena de Mexic, que son considerats els millors corredors del mon. Sense donar importancia a alguna exageracio del autor, el llibre es molt bo per coneixer coses del mon del corredor. 100% aconsellable!

1 comentario:

  1. Fran, deu ni dor amb la noia no? ole per ella!!! això si que mola :). El llibre aquest jo també el tinc, ja tel podia haver deixat jo xDD si que es bo si, una abraçada nen!

    ResponderEliminar