Vistas de página en total

viernes, 10 de febrero de 2012

Chalten, Capital Nacional del Trekking!

Hola familia! Avui us parlo del Chalten! Un poblet mes jove que moltes persones que conec! Mmmm per exemple... uf no vull quedar malament, aixi que dire la meva iaia que cumplira 100 anys! El Chalten fa 37 anys que existeix! relativament jove, pero no vol dir que no estigui abançat, jo diria que construit modern, un cas seria que la red telefonica, que no la tenen, sino trucades directes per internet.
El Chalten esta ple de gent aficionada a la montanya ja siguin escaladors o caminadors, la oferta que presenta es grandiosa, centenars de Km en senders i tot tipus d'escalda: esportiva, bulder, classica o gel.

El cartell de Benvinguda ja o diu! Capital nacional del trekking!
 l'imponent Fitz Roy a la dreta i el Cerro Torre a l'esquerra, agulles que son el major objectiu pels grans escaladors de la zona.

Nomes instalarme al Hostel, ja em vaig calçar les bambes i vaig sortir a correr per aquets paratges increibles! realment estava molt emocionat, i ple de forces! alla on mires veia montanya i camins per tot arreu! uff, no sabia on anar! jajaja, seguint cami amunt i crusant-me amb molta gent, de seguida vaig tornar a sentir la sensacio de que era un bitxo raro, ere l'unic que anava corren i tothom em mirava extranyada. Pero tot va cambiar quan darrera meu sento una veu que diu: GO GO GO! no em va donar temps a girar-me quan algu em va adelantar i fent-me senyals que el seguis! Ere l'Artem! un corredor del equip Salomon Rus! I valla ritme que duia el tio! Menos mal que quedava poc per arribar al poble!
l'Artem! el reconeixeria mes per l'esquena que per la cara! quin ritme te el tio!

Aqui els senders estan molt ben marcats i molt nets, i si li fico que tenim casi 19 hores de llum, fa que no tinguis por de fer grans tirades, fins i tot alguna nit vaig arribar a sortir per la montanya!
 Corrent per la nit! intentan arribar abans que sortis el sol, que ja veieu que treia el cap!


Aqui si que vaig poder fer tants km com volia. Crec que algun dia, aqui es montara una gran cursa. De moment ja hi ha el desafio Chalten, pero terreny hi ha de sobres per fer una gran Ultra.




No hay comentarios:

Publicar un comentario