Vistas de página en total

jueves, 16 de febrero de 2012

Parque Nacional Torres del Payne.

Hola familia! Quan un busca informacio de la Patagonia, una de les primeres imatges que li apareixen son les espectaculars Torres del Payne. Per tant era una de les visites obligades i mes desitjades.
                         Les famoses Torres del Payne. Apostuflants!

Normalment quan es te una expectativa molt gran d'algo, acostuma a ser decepcionan. Be doncs, aquesta norma no s'estava complin fins ara, pero va arribar. La decepcio no va ser pel lloc sino per les situacions que es van donar. La primera i mes important, va ser que un mes abans i va haver un incendi al parc, aixo va fer que em trobes nomes un 50% obert i amb un circuit en forma de U que o limitava tot.
El segon condicionan va ser el temps, em vaig trobar amb pluja i bastant fred, aixo va fer que em tires moltes hores tancat a la tenda.
                 Aburrit a la tenda! Sort que vaig emportarme bona roba per abrigar-me!

Aixi que, fican en practica les coses apreses, al mal temps bona cara! m'equipo be i surto a correr per aquet lloc paradisiac per mi. Primera i obligada parada el mirador de les Torres.
El meu inseparable paravent i jo, al peu de les Torres del Paine! Missio complida!

Donada la meva limitacio, busco alternatives per fer sortides pel parc, aqui hi han molts llacs que tenen el seu encant encara que no estiguin molt elevats, en aquets almenys un es pot remollar una mica.
 Els peus en remull! Ondia! de tant correr i caminar me quedat sense dits!


Doncs despres de 4 dies rodan pel parc, em sento bastant brut i desitjo tornar cap a la civilitzacio, tambe vull saber que ha fet el Barça contra el Madrid! Aixi que cap a Puerto Natales!

F14

No hay comentarios:

Publicar un comentario