Vistas de página en total

miércoles, 22 de febrero de 2012

Puerto Natales

Bones tardes amics meus tots! Toca parlar de Puerto Natales, dins dels plans inicials, aquet ere un poble que volia passar bastant temps, pero donades les circumstancies i al enterar-me de la situacio del parc Nacional, (que estava la meitat cremat), nomes vaig estar de pasada.
 El Milodon, la mascota del poble, un simbol patagonic que habitaba a les coves.

Puerto natales viu de la pesca i del turisme, i el clima que te es fred durant tot l'any, vaig trobar curios el gran canvi de clima que hi ha en nomes 200 km del Calafate a Puerto Natales.
 Los cuernos del Payme de fons, un barquito persquer i floretes!

Es passe d'un bon sol amb vent, a molt tapat amb vent fred.
Com aguantar una cresta de pentinat sense un fixador? amb vent! i no m'acabo de llevar!

Una mica de reflexio: Dema marxo a Punta Arenas, passare dos dies i agafare l'avio per tornar cap a casa. No es que no us trobi a faltar i que em mori de ganes de començar a correr les curses d'aquet estiu, de tornar a la feina gens ni mica... pero em quedaria mes temps per aqui, molt mes temps. Clar, es molt facil estar de vacances fent lo que t'agrada! Pero no es pot viure sols del aire! llastima... Haviat a casa.

Km van Frank! 

No hay comentarios:

Publicar un comentario