Vistas de página en total

martes, 13 de diciembre de 2011

1a Cursa. Garibaldi 2011

Bones gent! Un dels objectius que tenia per aquet viatge era poder correr alguna cursa. Sempre he pensat que les curses es fan per indrets de gran bellesa paisatgistica i si li sumem el plus del bon ambient que es respira, hagues sigut una gran decepcio no complir. Gracies a les noves amistats, em vaig poder desplaçar a la regio de Garibaldi i poder correr els 13´3km i 300m + que tenia el recorregut.
Personalment vaig acabar molt content perque o vaig donar tot, pero davan tenia grans corredors que van realitzar grans marques. Tot i aixo la sorpresa va ser gran quan va resultar que de la meva categoria havia quedat 2n! Havia guanyat un trofeu! jaja increible! Per fi sabia lo que era un podi! Jo que em pensava que abans de guanyar algo quedaria ultim a alguna cursa! I mes sorpreses duran la setmana al veure el meu nom als diaris locals de la Provincia! Increible la veritat. Per mi el millor souvenir!

                Amb els guanyadors de la meva categoria. El de la meva dreta guanyador absolut.

                               Jo tot feliç amb el meu primer trofeu dins del mon del atletisme.


En Nano recollin el seu premi, a la seva dreta Antonio Silio, recordman argenti de Marato i mitja marato des del any 1992. Dos cracks com a deportistes i com a persones.

2 comentarios:

  1. Frank que gran tiuu!!!! be be ja tens una copa intercontinental hihihi esperem que en puguis guanyar moltes més :). Escolta a la primera foto a la part de sota a l'esquerra el noi te una retirada al Kilian, no? xDD
    Una abraçada

    ResponderEliminar