Vistas de página en total

sábado, 3 de diciembre de 2011

Amics nous tots! Grans histories. En Shane

Un dels objectius que tinc en aquest projecte es coneixer gent i la seva historia. M'encanta trobar gent que t'aporti perque sempre faran que siguis millor persona. No parlare del company d'avio de Madrid a Santiago perque aquet no em va aportar res, pero vaig ser compensat en les 11 hores d'autobus de Punta Arenas-Ushuaia.
Sentat en un Autobus casi buit, saben que m'esperaven mes de 10 hores de viatge on unes 8 serien per deserts i camins de terra, se'm assenta al costat un home d'uns 50 anys. Un home d'aquells que et fan riure nomes al veure la seva expressio de cara. Comença el viatge! al cap de mitja hora diu: Paella Silla!!! Jo flipan miro al meu voltant, el meu nom no esta enlloc! com sap aquet home qui soc!! perque m'ofereix paella!!! Total que em diu: -lo he dicho good?? i torne a dir paella, silla...  - jo ???  - i finalment hem diu: l'espanyol muy importante, pronunciacion importante, la lla, paela paella, sila silla! jajajaja no pot ser! Doncs res li explico que pensava que sabia qui era jo perque ere el meu cognom i ens partim els dos. Total vem passar una bona estona aprenen angles i espanyol.
Aixi vaig coneixer al Shane, un professor de Melbourne, que la seva aficio es viatjar, em va dir que havia visitat mes de 100 paisos! (em pensava que no n'hi havia tants!). Com a ultima anecdota divertida, va ser que va visitar les Torres del Paine fent autostop, pero ningu el parava perque deia que anava a las Torres del Pene!! Per aixo pronunciacion importante!
Gracies a ell estic en un Hostel molt xulo! Que sera la proxima entrada, fins llavors res de res! Us deixo amb el meu amic Shane!

1 comentario:

  1. Ostres que bona Frank, ja fas amics i a sobre et coneixent, veig que amb poc temps ja has deixat empremta hihihi segueix fent amics com aquest i així el viatge serà genial :) una abraçada

    ResponderEliminar