Vistas de página en total

sábado, 3 de diciembre de 2011

Ushuaia

Bones tardes amics meus tots! Hem trobo a Ushuaia, Argentina. No us puc donar dades d'aquesta ciutat ja que tampoc les he buscat pero se que es la capital de la provincia de la terra del foc. Esta situada al Sud d'Argentina i per tant casi totes les expedicions a l'Antartida surten d'aqui. Es una ciutat gran, mes extensa que per la quantitat d'habitants.
Realment impresionan, degut a que les montanyes nevades estan casi a tocar del mar, una cosa que encara no havia vist. Destaco la gran quantitat d'extrangers que es veuen, mitat jubilats que van guiats i l'altra de motxileros en busca d'aventura, gremi al que m'incloc.
L'historia d'Ushuaia es impresionant, sobretot les histories dels grans exploradors que sense tenir por a res van anar troban terres, fauna i altres descobriments.
Es una ciutat que ha superat molt les meves espectatives pero com a nota negativa dire que hi ha massa botiga comercial de grans marques, o trobo negatiu en el sentit que la gent pugui perdre el temps anan a comprar i no visitar la gran naturalesa que els envolta.


1 comentario:

  1. La primera vegada que et vaig llegir que anaves a Ushuaia vaig pensar amb la discoteca de Eivissa xDD però be aquesta festa que et montes tu es totalment diferent :P i la neu al costat del mar es natural la teva...

    ResponderEliminar