Vistas de página en total

sábado, 3 de diciembre de 2011

El Viatge

Tot comença el dimarts 29 de desembre a les 6 del mati. Surto de casa del amic Vila direccio Aeroport de Barcelona, pont aeri i cap al pais vei. Arribo a Madrid  a les 11 del mati mes o menys, fins a les 23h no em surt el vol Madrid-Santiago de Xile, paciencia tu! Doncs res a Madrid a passar la tarda!
Os voy hablar en castellano para que todo Madrid me entienda!...  primer esmorzar un pinxo de tortilla i cerveseta, Madrid esta ple de venedors de loteria i compradors d'or, no hi ha deu que els entengui... tambe tinc temps d'anar al cine.

Embarco en un LAN xileno, i cap a Santiago! 14 hores de vol, arribo a les 14h vostres, les10h hora d'aqui. El vol en si molt be, pero un company nefast que em va fotre la nit amb els seus espasmes i rampes. Destacar la bona musica del avio.
Santiago ni l'oloro ja que al cap de 3 hores em surt el vol cap a Punta Arenas. Un cop alla, lo primer que faig es buscar un bitllet de Bus per Ushuaia, i la primera pensio que trobo al costat de l'estacio paso la nit.
Punta Arenas tampoc l'oloro, ja que a les 9 del mati surto cap a Ushuaia i m'esperen unes 11 hores d'autobus per deserts, carreteres dolentes i sense esfaltar.

I finalment arribo a Ushuaia!!! Bocabadat a valgut tot la pena, realment aixo es unic! Mai he vist la neu tan aprop del mar! Crec que es dijous i son les 20h, tampoc vull pensar en tot el temps del viatge, que ha sigut molt, perque no tindria sentit queixarme quan la recompensa es tant gran!
Nanus comença l'aventura!

1 comentario: