Vistas de página en total

lunes, 26 de diciembre de 2011

Carretera i manta!

Hola familia! Abans de començar a escriure la parrafada, us vull donar les gracies a tots per l'interes mostrat a les meves peripicies per mons patagonics.
Amb la compra de les provisions de menjar i necessitats ens aventurem amb l'amic Guille seguin la ruta 3 direccio al sud, l'objectiu anar vorejan el canal Beagle i coneixer les petites aldees i la gent que hi viu en elles.

              El piset ben equipat! li falta la calefaccio per aixo, quin fred vaig passar!

Duran aquets dies visitarem Punta Parana on serem molt ben tractats per la gent d'alla, ens conviden a dinar un arros magnific i una bona conversacio al costat d'un foc on em fico al dia del pais i de les costums d'alla. Seguidament vindra Almanza, estancia Herberton i Moat. 
El viatge va ser molt distret, pero vem tenir mala sort amb el temps, ens va tocar molta pluja, neu i molt vent, pero quan s'escapaba algun raig de sol entre els nubols amb el reflexe amb l'aigua i les montanyes nevades al fons podria emocionar a la persona mes dura del mon!

                En una de les excursions que vaig poder fer, buscan altura per veure tot el canal Beagle. Des d'aqui mirava lo següent:

Quan s'escapava un raig de sol, es formava un arc de Sant Marti arras d'una aigua cristalina.

El canal Beagle, es l'entrada del Ocea Pacific cap a Ushuaia, es un canal d'uns 150 quilometres de llargada, i l'historia d'aquet canal es llarga, molt llarga... Basicament perque les expedicions mes importants a l'Antartida han passat per aquest canal. Jo he tingut la sort de vorejar un bon tros, i lo que mes m'ha cridat l'atencio son els vaixells que s'han quedat clavats en ell.
I fins aqui el meu viatge amb furgo!
F14

1 comentario:

  1. Ei, Fran m'agrada la teva mini crònica, segueix així crack a gaudir a tope i aprofitar el màxim de temps possible, una abraçada! :)

    ResponderEliminar