Vistas de página en total

lunes, 12 de diciembre de 2011

Amics nous tots! Nano

Hola gent! Us presentare a una persona increiblement  generosa, d'aquelles que et fan sentir que estaras en deute sempre i que es recordara tota la vida. Fernando Mansilla, conegut com Nano, es un fill d'Ushuaia molt conegut per la seva professio com per ser un gran corredor.
La historia comença com les grans histories, per casualitat. Despres de patejarme la ciutat buscan informacio per pavellons i botigues d'esport, buscan un club de corredors, excursionistes o algo similar, amb resultats negatius va arribar l'hora de dinar. Tenia gana i sen diumenge, la tria va ser facil, un restauran en que l'atraccio era un bufet lliure de corder a la brasa cuinat a la manera d'argentina. Al sentarme a taula em va cridar l'atencio la samarreta de dos homes que tenia dinan a davan meu. Samarretes tecniques de maratons. "porto tot el mati preguntan, ara seras timit i no seras capaç de preguntalsi?" venga de frente, als postres vaig atançarme i vaig preguntalsi si eren corredors i si sabien de gent per correr per aqui. Em van dir que si, ens vem presentar i em van convidar a seure a la seva taula.
A partir d'aqui ha començat una gran amistat on compartirem km, carreres, paissatges, llocs increibles, amics, taula, assados argentinos... i sobretot un sentiment de gratitut inmenç!

El gran Nano apun d'entrar en accio!

1 comentario:

  1. Frank!!! Bona nit amic meu, ja veus, després de buscar i buscar has trobat :) que be, ara ja ens podràs explicar bones excursionetes, rutetes, vistetes, fotos... Esperem que amb el Nano tinguis assegurada la distracció. Una abraçada!

    ResponderEliminar