Vistas de página en total

sábado, 3 de diciembre de 2011

La Primera Grimpada. El glacial Martial

Ja instalat i tot controlat, ja tardo a calçarme les bambes i començar a grimpar! El primer que em diguin sera el que fare. Parlo amb el meu hospitalero i hem diu: " vos... el glasssssial Marsssial"  total que es deia Martial, pos....ahi vamos no!?!? Segons hem comenta no te perdua, aixo em motiva i em treu la por per tirar cap amun, ja que anire sol. Començo a trotar pel mun de xaboles que hi ha direccio al bosc i al glacial. La gent em mira bastant extranyada, s'ha de dir que el trailrunning aqui no existeix. Arribo a la pista d'esqui, mai mes ben dit, perque nomes hi ha una. M'enfilo cap amun seguin el telecadira. Un cop a d'alt comença un caminet que et porta a d'alt del glacial. La cosa es fica dura, hi ha bastanta neu encara i el desnivell puja. Les ganes em poden i vaig molt be de temps, m'havien dit que en tres hores i seria i nomes porto una hora i tres quarts.
Ja a d'alt i amb la respiracio a lloc, valoro la vall. Increible!! No em creieu??? aqui us deixo la prova haviam si us agrada.







Molts records amics meus tots!
F14

2 comentarios:

  1. Veig que comences be portant una cosa que no tenen el trailrunning (segur que ho practica més gent, que segur que son estrangers també...) doncs a gaudir que no sigui dit :P
    Per cert el vídeo, almenys a mi no em funciona, a veure si algú més no li va be que ho digui.

    ResponderEliminar
  2. Tio tens rao, el video no xuta, aixi que miro de cambiarlo per un parell de fotos

    ResponderEliminar