Vistas de página en total

lunes, 19 de diciembre de 2011

El monte Olivia i los Cinco Hermanos

Bones tardes familia meva! Avui us relatare una mica la primera sortida llarga que he fet. L'objectiu d'aquesta era arribar a fer la Laguna Esmeralda, un llac amb una aigua d'un color turquesa increible. L'objectiu no es va complir per temes d'orientacio,(m'ha germana Lluisa es va quedar amb la de tota la familia). Al veure que no arribava al objectiu fixat, sobretot perque no em vaig atrevir a sortir d'un sender i portava mes de 6 hores de caminata vaig decidir tornar cap a Ushuaia. No estava decebut ja que vaig passar per paratges increibles com ara el Monte Olivia i queden-me aprop de los Cinco hermanos, montanyes molt emblematiques aqui. Amb semblances al Matterhorn de Suissa i a les Dolomites italianes. La sortida va ser al voltan de 60 km en unes 10 hores, bon entreno, pero no desistire a trobar la Laguna Esmeralda. Us deixo amb les fotos d'aquestes maravelloses montanyes.

                                   El Monte Olivia a l'esquerra i los Cinco Hermanos a la dreta.

                                                     l'Olivia a d'alt i Popeye treguen el cap!

                                          Los 5 Hermanos.

2 comentarios:

  1. Fran, veig que l'entrenament va molt be i per el que veig no t'estàs de res en km i temps :) que gran nen, a gaudir del paisatge i cuida les cames que jo per exemple ara no puc fer res des de fa mes d'una setmana, tinc una inflamaació del tendo del genoll :( a veure si s'arregla la cosa i puc tornar-hi, una abraçada!

    ResponderEliminar
  2. je! avui comento pq em sento al·ludida!!!
    Ja ho dic jo, "m'agrada perdre'm pel plaer de trobar-me". I sinó ja pots anar estalviant pel gps! sempre és una solució.
    I aquí et deixo una recomanació el wikiloc, una bona eina.
    http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=713963
    cuida't i no perdis el nord!!! lluïsa

    ResponderEliminar